Arasinannesiiiiii efsun0_0 sabahları irmikli pirinçli tahinli falan mamalar aldım onlardan yapıp veriyorum yada yumurta sarısıyla az yoğurt karıştırıp az taze meyve suyu öğlen meyve sebze püreleri akşam çorba yoğurt yiyeceği kadar başladım
PrensinAnnesi2021 efsun0_0 kahvalti olarak yumurta sarısı, tuzsuz lor veya labne, pekmez, bebe biskuvisi verebilirsiniz. Hem yumurtanın tadı gidiyor hem de besleyici oluyor tok tutuyor
prensannesi55_ efsun0_0 Sabah kahvaltı olarak yumurta sarısı labne zeytin salatalık pankek tarzı şeyler veriyorum değişiyor öğlen meyve meyve püreleri muhallebi genelde bunları veriyorum akşam ise mercimek çorbası tarhana sebze bu tür çorbalar ya da sebze haşlayıp veriyorum 😊
26262626 efsun0_0 sebze çorbaları meyve yoğurt veriyorum. Tek öğün yiyor çorba olarak. Onun haricinde meyve yoğurt falan yediriyorum
26262626 PrensinAnnesi2021 bunları karıştırıyor musunuz kızım yumurtayı asla yemiyorda o yüzden soruyorum
Ssmmrr prensannesi55_ canım nasıl pankek yediriyorsu. Yiyebiliyor mu benim kızım çok hafif bir pürede pütür kalsa kusuyor asla yemiyor ağzında tutuyor
PrensinAnnesi2021 26262626 önce bisküvileri sıcak suda eziyorum sonra loru yumurta sarısını pekmezi koyuyorum hepsini karıştırıyorum o yumurta tadi gitsin diye. Karışımın kıvamını siz ayarlayın su ve pekmez ile. Ben muhallebi kıvamında veriyorum
senamiray efsun0_0 bugün kahvaltıda yumurta sarısı irmik labne pekmez karışımı yaptım gün içinde de sarımsaklı yoğurtlu şehriyeli tavuk çorbası yaptım koyu kıvamlı tok tutar diye
prensannesi55_ Ssmmrr Küçük küçük bölüyorum canım damagıyla yiyebiliyor yumuşak olduğu için kolayca yiyebiliyor meyveleride genelde küçük küçük doğrayarak veriyorum sadece meyve pürelerinde ve çorbalarda blender kullanıyorum zamanla alışır canım denedikçe yer inşallah
prensannesi55_ Hemsire25 1 yumurta sarısı koyuyorum 1 2 kaşık yoğurt 1 kaşık un 1 2 çay kaşığı kabartma tozu koyuyorum pekmez koyuyorum kafama göre yani 2 3 tane orta boyutta pankek çıkıyor 😊
aloeverrra efsun0_0 sabah yumurta sarısı tuzu alınmış siyah zeytin tuzu alınmış peynir şeftali suyu genelde 2 öğün yapıyorum emmeyi seviyor 2 öğün çorba ya da mevsim meyveli muhallebi
Busraaa16 prensannesi55_ yablis anlamazsınız kabartma tozu verilmemesi gerekiyor diye biliyorum isterseniz siz yine bir araştırın ya da doktorunuza sorun tedbir amaçlı 😊
prensannesi55_ Busraaa16 Yok yanlış anlamam internette bir kaç tarifte gormustum o yuzden sorun olmaz diye koydum zaten cok fazla yapmıyorum teşekkür ederim 😊