Asel_28 28 günlüğünüz ama 2 gündür emerken yada sonrasında kusuyor yine emmeye devam etmek istiyor uykuya tam dalamıyor memede uykuya dalıyor doktora gidip gitmemekde kararsız kaldımm
66ays Asel_28 benim bebişte kusuyordu ağzından burnundan geliyordu çok yedirmekten ya da yanlış emzirme pozisyonundan oluyor dedi doktor. Bu aylarda bebek reflüsü oluyormuş daha dik konumdayken emzirmeye çalışın ve hemen hareket ettirmeyin dik konumda tutun biraz. Kontrole gittiğinizde doktorunuza tekrar danışırsınız bence
Minigimm1 Asel_28 gidebilirsin canim reflu olabilir ama benim kızımda öyleydi her gün kusuyordu doktora götürdük kaç defa hiç bişi yok 6 aylık olunca kendiliğinden düzeldi çok şükür
Asel_28 66ays teşşekürler kolumun altında yastıl destekli bir şekilde emziriyorum yine dikkat edicem 😊😇
cikileyta_yemeliyim Benim bebeğim de öyleydi şu an 2 buçuk aylığız emzirdikten sonra dik tutuyorum biraz ve hemen gazını çıkarmıyorum. Emzik alıyorsa emzik verin o da çok işe yarıyor. Ara ara oluyor gene ama eskisine nazaran çok daha iyi durumdayız