2 ay 10 günlük bebeğim var, doyup duymadığını uykusu olup olmadığı ne yapmam gerektiğini anlamıyorum. Tecrübesizim evde tek başımayım. İlk başlarda etrafımdakilerin sütün var mı yok mu kıyaslamalarından ve bebeğime zayıf demelerinden hep doymadığını düşündüm. Sürekli emzirmekle geçti bir düzenim olmadı. Bazen saat başı bazen 2 saate . Gece uykusunda daha uzun oluyor. Yani gündüz emziriyorum ve ortalama 30-40 dk oluyor. Bebeği her memeye götürüşümde alıyor. Ben doymadığını düşünüyorum sürekli 😞en az 7 civarı çişli bez 1-2 kez kaka yapıyor. Günde 2 kez mama veriyorum bazen vermiyorum bırakmak istediğim için. Elimdeki pompalarla sütümüvsqğdıpımda bazen 60 bazen 30 geliyor. Kulkanamıyorum makineyi ve sürekli az az düşüncesinden çıkamıyorum. Bebeğimin uykusu güzel . Gece uykusu ve gündüz uykusu normal. Aç olsa sürekli ağlar değil mi? Uyumaz yani.