Teacher-mom Bebeğimin poposunda yeşil bir leke var sırt kısmında bir kaç benekte daha görmüştüm sebebi nedir sizdede var mi doktorumuz geçer dedi ama kafama takıldı sizlerin bebeklerindede var mi o leke demeyeyim şortu popo üstü yeşil renkte
Liinaam Teacher-mom benim kızımda var aynı bölgede mongol lekesi dedi doktor bazı bebeklerde doguştan olurmuş 1 sene içinde geçer dedi doktor geçmezsede bi sorun olmaz dedi bebegim 3 ay 12 günlük hala geçmedi korkmayın ama önemli bişey degil dogum lekesi gibi düşünün daha çok esmer bebeklerde görülürmüş😊
NilMomm Teacher-mom benim bebeğim 2,5 aylık. Doğduğunda vardı hala da var. Doktor endişelenmemi söyledi. Mongol lekesiymiş. 1-2 yıla kendiliğinden geçermiş 😊
1ana1bebe Teacher-mom sezerya la yada epidural aldıysanız doğumda ondan kaynaklanıyor Bizimkinde de vardı omurilik sıvısının tam vücuduna yayılmasıyla kaynaklı diye okumuştum hacamat yaptırmıştım kuyruk sokumuna ben
Liinaam 1ana1bebe ben normal dogum kendi sancımla epidural fln da almadım ama lekeyle dogdu bebege hacamat acımadımı yada yapalabiliyomu
1ana1bebe Teacher-mom yani öyle okumuştum ediyor diye, hacamat yaptırdım hemde sünnet diye bebeğime 2 aylık falandı, leke hala geçmedi ama hacamatın bebeğe yararı çok fazla o yüzden yaptırdım aklımda kalmadı
1ana1bebe Liinaam Yok zaten minik bir kupa koyuyor kuyruk sokumuna benim kucagimdaydi başını omzuna dayayarak tutuyordum o pozisyonda yaptı hiç aglamadi ama biraz sıkıldı tabi sonlarına doğru