yuhibu1920 Benim covid 4.gunum 1 yaşında oğlumun ateşi çıktı 38 derece ne yapabilirim ? 😔😔😔😔😔😔😔😔 Doktoru aradık vitamin,balık yağı ve calpol verin dedi. Hemen düzelir mi ? 😔
yuhibu1920 yuhibu1920 eşim diyor bir şey verme bekle belki öylesine ateşi yükselmiştir bugün hava esniyor diyor 🤦🤦🤦🤦
Zynpglr yuhibu1920 benimde bebeğime gecti 5.aylikti. 2-3 gün sürdü geçmesi calpol verdim sadece 6.saatte bir
01asaf01 yuhibu1920 birşey kullanmıyorum ona o iyi şuan bi sıkıntısı yok şükür ama ateş olunca hemen calpol sonra daha çok yükselir Allah korusun
Oglusannesi26 Geçmiş olsun Allah şifa versin vitaminli çorbalar yap annesi sarımsak kabak patatesli falan şifa olur yavruya , calpol en iyisi rahatlatıyor çocukları .. oğlum da grip oldu hafif ateş var dün doktora gittik korkuyorum korona mi diye