mugeoz kızlar bebeğim bir aylık ve bazen bi yatıyor 4 5 saat uyanmak istemiyor zorluyorum uyanıyo emmeden memede uyuyor sarılık yok hiç olmadı doğdundan beri normalmi
Mehtaponurs mugeoz mutlaka 2 satte bir uyandırıp emdir yoksa cok çabuk sarılık olur. Benim bebeğim sarılık seviyesi düşükken bile çok zor uyanirdi. Sarılık vücutta gelişiyor olabilir.
minikmelegimmmm mugeoz benimki de 20 günlükken öyleydi şimdi ise uyumuyor 33 günlük gündüz uykusu yok napacagimi bilmiyorum 😐😞
Eymenbenan mugeoz canım kan şekeri düştüğü için uyanamıyor 😳sütünden sağ çay kaşığı ile ağzına ver uyanır 😞
Crocusd mugeoz 15 günden sonra sarılık olmaz.. siz 3 saatte uyandırıp emzirmeye çalışın en geç. Bizimki de uyanmazdı, önce altını değiştirirdik, ıslak mendil değince ve hava alınca poposu uyanırdı.. sonra emerken yine uyurdu
KoalasMom mugeoz Çok normal, benim oplumda hiç sarılık olmadı 2,5-3 saatte bir besledim. 1 aylık olduğundan beri gece kaldırmıyorum kaç saat uyursa uyuyordu gündüzde 3 saati geçirmeden besliyordum. Doktorum bu şekilde söyledi
Eymenbenan mugeoz emmeden memede uyuyor dediğiniz için söyledim kendine gelmesi kan şekerinin yükselmesi lazım
Elizan01 mugeoz yeni dogan bu canim uyur ama emizir bol bol sen uyuyorsa da uyandır normal yani 4 5 saat uyuyorsa yeni doğan çünkü benim kızımda öyleydi zaman la alıştı ütülü düzen 5 aylık suan
Ben-matilda mugeoz ay ne guzel ya benımki dogdugundan berı uyumuyor 7 aylık hala aynı uyusa bile en ufacık sesde uyanıp mırıldanıyor 😩😩