mom1236 Canim benim kızım 12. ayında birden bire 4 tane çıkarttı ve bu durum çok normal karşılanıyor doktorlar 18 aya kadar normal olduğunu söylüyor aynı şekilde yurumeside yani daha vakit var çıkmazsa eğer ki çıkacaktır 18.ay kontrolünde bunu da doktora belirtirsin o sizi çocuk diş bölümüne yönlendirir ve dişlerin filmi çekilerek duruma göre değerlendirme yapılır 🌹🌹 Tez zamanda inci gibi dişlerin çıkması ile hayırlı günler ❤️❤️❤️