Benim bebeğimde de oldu doğumdan sonra 1 doz k vitamini asisi yapiyorlar zaten kuvozde yattığında düşmüş göbeği eve gelince devam etti kontrolde bi daha k vitamini asisi yaptılar bi çubuk gibi bisey vardi onla temizledi devam ederse tekrar getir dedi devam etti kanaması doktor çok ağlatma dedi aksine hiç anlatmıyorum kuvozde kaldı diye hiç kucagimzidqn indirmedik gaz olduğumda sıkmasın dedi yine k vitamini asisi yaptılar ondan sonra da olmadı eğer devam etseydi araştırma hastanesine gidecektik