Kbradmm 2bucuk aylik bebegimin başında komak var zeytinyagiyla masaj yapip tariyorum ama acayip saçları dökülüyor baya eksildi ön taraflari falan sizcr normal mi
kirmizibasliklikiz_ Kbradmm ay bizimde oyleydi oglumun 2 ayindan sonra dökülmeye basladi simdi 5 aylik oldu yeni yeni cikiyor saclari.. gerci kızımın da simdi dokulmeye basladi kiz cocuguna da yakismiyor 😂 insallah bir an once cikar onunkide
Adaduygu Kbradmm sac dökülmesi normaldir bizimkininde dokuldu hep 1 seferde konak olduk bebek yagini surup 2 gun boyunca ara ara surdum guzelce temizledim gecti
Aybersa Kbradmm evet malesef , benim bebem de olmuştu on taraf kopmuştu nerdeyse, zeytinyağı ile kurtulamadim ,hindistan cevizi yağı bebe yağı kullandım. En son şampuan kullanmayı bıraktım ,saçları dokulesiye kadar sürdü malesef
Bebisveannis Kbradmm merhaba, konak saç diplerini havasız bıraktığı için dökülme yapıyor diye biliyorum. Konaktan temizlendiginde dökülme de bitecek muhtemelen 🌸
cikileyta_yemeliyim Bizde de aynı Konak sorunu var. Sürekli yağlayıp tarıyorum azaldı çok şükür. Saç dökülmesi normal, ana saçları çıkacak bebişlerin sonradan
kirmizibasliklikiz_ Adaduygu bebek yağı dediğiniz bu normal vucuduna kullandigimiz yag demi.. birde nasil temizlediniz acaba banyo yaptirarak mi yoksa sildiniz mi kafasini.. birde eger temizlemezsek sorun oluyor mu biliyor musunuz kendigilinden gecer mi yani
Adaduygu kirmizibasliklikiz_ aynen vucuduna surdugumuz bebek yagini surdum 2 gun boyunca gunde 3 4 kez yaptim su sekilde once surdum bi 15 dk beklettim kuruyunca konak taragi ile taradim zaten pul pul dokulmeye basladi taramaya baslayinca temiz bir bezle sildim 2 3 kez yikamadim bu sekilde bi deneyin gececegini umuyorum
Narinom838228 kirmizibasliklikiz_ temizlemek gerekiyor ter bezlerinden dolayı kafadaki tıkanıklık oluyo deri döküntüsüyle sonuçlanıyo. Zeytinyağı asidik bi yağ tahriş cilde bence çok mantıklı değil bebek yağları yada hindistan cevizi yağını banyodan 3 saat önce bolca masaj yaparak deriye yedirin 3 saat sonra banyoda ince uçlu olan tüy gibi olan değil diğer bebek tarağı ile bastırmaktan çekinmeyin hafif hafif bastırarak önden geriye doğru tarayın bunu 3 4 gün yapın tamamı dökülcektir konakların
Kbradmm Narinom838228 zeytinyagini doktorumuz onerdi zeytinyagi bebe yagi ve lavanta yagi koydum bir agzi kapakli kaba her banyodan sonra surekli vucuduna ve kafasina uyyguluyorum
aleyyy Kbradmm benim kızım da da oldu 3 aylıkken zeytinyağını sürüp 1 saat bekletip tarayıp sonra duş aldırıyordum geçmişti 2 gün sonra 5 aylık olucaz yeniden başladı çok sinir bozucu bir durum çok üzülüyorum acaba ona kaşıntı yapıyor mu diye baya bu sefer kabuk kabuk oldu bir yakınım kullandığın şampuanı değiştir o da yapabilir dedi bakalım şampuanı değiştiricem işte
Zynpglr aleyyy mustela konak şampuanı ve kremi çok iyi ben 2 kullanımda tamamen bitti birde konak taragiyla tarafım kremi sürünce
Bebisveannis Kbradmm bizim de öyle olmuştu konak tararken saçlar gitti sonra araştırdım o yüzdenmiş, havasız bırakıyormuş. Yukarıda bir hanımefendi anlatmış tarama şeklini ben de öyle yapmıştım çok etkili oluyor
Aybersa Kbradmm sebamed in sabununu kullandım ,mühendisin oğlunda gördüm katkısız diye onu kullandım ,hala daha sabun kullanıyorum ,16 aylik