Dun iyidi atlattik dedim heralde, bugun geriden başladı hiçte susmadan agliyor , belli satide yok Uyurken bile kıvranıyor uyamiyor , emerken sinirli hırçli emiyor , her şeyı denedik gazı çıkıyor ama demek yeterli çakaramiyor 15 tane hastane gezdik bunun çozumu yokmuş artık 3 ay olsun bekliyoruz sabırsızlıkta , bu ara 2,5 ayız