BBmom 5 aylık bebeğim var. Bolca dil çıkara çıkara gülümsüyor ancak sesli gülmesi yok denecek kadar az anca bir iki kıkırdıyor çok nadir😢 Koç burcu😅 bu kız mı çok ciddi yoksa ben mi beceremiyorum güldürmeyi🧸 sizin bebeler nelere gülüyor🌸
kirmizibasliklikiz_ BBmom ikizlerim var 5 aylik 😁 bizimkilerde koc burcu.. kizim her seye gülüyor bir sey yapmama gerek yok cok gulec bir bebek ama oglum onun kadar degil 😁 yapnadigim sebeklik kalmiyor arada bir tebessum ediyor 😁 bebegin yapısıyla ilgili sanirim
adanur BBmom belki bebeğin yapısında yoktur gülmek😊 yeğenim hiç gülmez çatık kaşlıydı mesela nadir 5-10 defa güldüğünü hatırlarım, benim kızım güler yüzlü, uyanınca gülmeye başlıyor direk hatta geceleri daha keyfi yerinde
Grlnl BBmom bence karakter meselasii ay bende çok suratsızımdır 😂 benim bebenin de suratına biri bakınca gülüyor hiç çabaya gerekyok 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
BBmom kirmizibasliklikiz_ heralde öyle ya. Böyle düşünmek istiyorum yoksa sorun olduğunu düşünmeye başlayacağım😢
harley BBmom güler güler merak etmeyin 6 aylık olacak tam yarın yeni yeni gülüyor bizimkide neye güldüğünüde bilmiyor 🤣