Zeyna47 sezaryen doğum yaptım. Bende de aynıydı. Eşim kendi ailem vardı yanımda, ben kalkamıyordum annem bakıyordu bebeğime. Herkesin içinde gelince salıyordum. Tutmak sakıncalıymış, kusura bakmayın doğumdan biliyorsunuz gazım var diyordum. Olur mu öyle rahatına bak diyordu eşim bile bana 😂😂