Cansuerkan 8 kez yaptık,15 aylık şimdi, iki buçuk aylıkken sürekli uyumuştu, ,hicbirseyden anlamıyor zaten , ama kıyafet olayına de dikkat edin uzun kollu giydirin mümkünse klima vs aciliyot ve bebekler usutuyor ,ben reflü yastığı ile gitmiştim,çok rahat etmişti o da ben de