Ezgibebek Ben almadım açıkcası, biraz daha taşırım yorulurum zarar gelmesin yeter ki dedim, üst komşum amaaan biz de kullanmışız diye aldı. Kızım yürüyor artık, tabanı tam yere basıyor, komşumun kızı parmak ucunda yürüyor geçer dediler geçmedi tedavi görecek. Her bebek aynı değildir fakat doktorlardan daha iyi bildiğini sanan ve “amaaan nolcak” düşüncesine çok karşıyım. Evet o doktor evet bilim insanları daha iyi biliyor ve evet kimse keyfinden önermiyoruz demiyor.