Nurylmz06 Kızlar doğumdan sonra sadece 1 hafta kan gördüm sonra hep sapsarı kokulu sıvı gibi bir şey geldi . Benimle aynı durumu yaşayan var mı sizce nedeni ne olabilir
BenMathilda Nurylmz06 Ben. Sarı akıntı gördükten 2 Gün sonra yeniden yoğun kanama gelmeye başladı. Nedenini bilmiyorum, doktor 40 gün olur böyle dedi🤷♀️
Wanderlust Nurylmz06 kadin doguma gosterin ic dikislerde bir sorun olabilir. Benim sezeryandi 1 hafta kanama oldu sadece ama baska akinti vs yoktu hic dikislerimde de sorun yoktu siz yine de muayene olun kanamanin az olmasi olagan bir sey ama akinti icin bir sey diyemem 🤷🏻♀️
AECS Nurylmz06 koku varsa enfeksiyon olabilir, lohusalık bittikten sonra vajinal fitil ile tedavi olunuyor. Pedinizi 2 saatte bir değiştirmeyi ihmal etmeyin, geceleri de mutlaka değiştirin.
Fatma97 Nurylmz06 canım benimde bir hafta sürdü üç gün yoğun kanama sonra dört gün geldi gelmedi ama 50 gün kadar hep akıntım oldu ikinci ayın sonunda tamamen kurtulabildim sebebinin sezeryandan kaynaklandığı söyledi doktorum
Nurylmz06 Wanderlust ya keşke kanamam olsaydı da az olsaydı çünkü doğum yapalı 1 aydan fazla oldu sarı akıntıdan başka bir şey görmedim
Nurylmz06 AECS koku var açıkcasıçim hiç rahat değildi ama niyeyse doktora gitmek istemedim daha doğrusu bebek küçük diye gidemedim
cikileyta_yemeliyim Nurylmz06 enfeksiyon kapmış olabilirsiniz aynı durumu yaşadım. Fitil vermişti dr. 2 buçuk ay oldu doğum yapalı geçen hafta regl oldum ama çok yoğun bir şekilde geçti. Lohusayken kanamam olmamasına bağlıyorum
Nurylmz06 cikileyta_yemeliyim normal doğum yapanlar da aynı sorunu yaşıyolar mıdır acaba. Lohusam bitmek üzere sarı akıntım çok fazla hiç azalmadı
cikileyta_yemeliyim Nurylmz06 bir fikrim yok o konuda ama doktor sizi kırkınızdan sonra çağırmıştır zaten kontrol için. Bir gidin bence. Bol su için bu aralıkta da iyi geliyor
Lalin Nurylmz06 doktorum bana 40 gün içinde renginin açık sarıdan koyu kahverengiye değişeceğini panik yapmamamı söylemişti. Sadece koku olursa mutlaka gel demişti. Kokuluysa doktora görünseniz iyi olur ☺️
Arenn Nurylmz06 dr özelikle uyarmıştı beni çok kanaman olursa gel diye artık eskisi gibi çok kanama olmuyormuş evde büyükler oh oh gitsin için temizleniyor derler sakın ihmal etme demişti ama sarı akıntı bilmiyorum dr unuza danışın mikrobik birşey olabilir