umay2111 Cok moralim bozuk kızım daha 2.5aylik bugun sadece 60cc süt sağdım kızım emiyor ama sut olmadığı icin doymuyor ağlıyor bol su içiyorum başka ne yapabilirim yardım edin lütfen 😢
Leylaa_ umay2111 kurumuş meyve manglonya ya petiborle kesilmek faydasını görürsün bide solga B12 kullanabilirsin doktorum önermişti
Kelebegimmmm umay2111 tam atak zamanı başka şeyden ağlıyrdr bu zamna kadr yetern süt eğer mama vermediyesenz birden kesilmz sağdığınıza gelince sağma kriter değil emwn bebekte
Adaduygu umay2111 malt icecek satiliyo pnu deneyin bol su guzelce beslenin dinlenmeye calisin sikinti stres yapmayın umarim gelir
umay2111 Kelebegimmmm doğduğundan beri mama ve anne sütü içiyor ama mamayi günde bir kere filan veriyordum bir kaç gündür sütüm cok az doymuyor mama veriyorum içince rahatlıyor atak döneminde de olabilir ama açlıktan ağladığına Emin’im
Kelebegimmmm umay2111 çünkü memeyi bırakma döNemi. Süt olmadığndan değil emmek istemiyr biberon rahatlığını istiyr sorn süt değil biberon
Elizan01 umay2111 bulgur şekerli yiyecekler ye ve 4 öğün pekmezi tavaya kat biraz isinsin sonra yumurtayı kır karıştır ye çok iyi süt yapıyor dene bunu benim sütüm azaldığında yapıyorum çok iyi bide dinlen stres yapma uykunu da al bi şekilde kanallar açılır sık sık emzir düzenli