Gözünüzü seveyim şu akıllı telefonları ve bebeklerden kalan kısıtlı boş zamanları verimli kullanın. Bir bebek neden 6 aydan önce ek gıdaya geçmemeli araştırın, zararları ne olur araştırın, kalp krizi, kolestrol, obezite, şeker hastalığı riskinin erken ek gıdaya başlamakla olan ilişkisini araştırın. Hiçbir ek gıda anne sütü ve formül mamalardan daha sağlıklı değil şuan bebekleriniz için. Annelerin gün odasından çıkın beslenme etikelerine bakın. Kiloyu bırakın sağlıklı olmasına odaklanın. Biz böyle büyüdük bir şey olmadı demeyin oluyor. Bugün yaşadığımız insülin dirençleri, hormon bozuklukları hepsi vaktinde bilinçsizce bizi besledikleri için. Sadece işimize gelmiyor böyle düşünmek. Yapmayın