Gizemasel_ Kızlar emziriyorum 26 günlük bebeğim var wilkinson polad kullansam sorun olur mu emziriyorum
Tdof26 Gizemasel_ yok geçmedi malesef bende yok zaten bebeğimde var ama hepimiz tedavi oluyoruz işte bi türlü geçmiyo