Elif0311 Merhaba Hanımlar size bir sorum olacak benim 1 yaşında oğlum var ve suyu görünce ağlamaya başlıyor hiçbir şekilde banyo ettiremiyorum oğluma suyu nasıl sevdirebilirim Lütfen bana yardımcı olun şimdiden teşekkür ederim🙏
MiracAlpinveUmutunAnnesi Elif0311 öncelikle küvette yıkıyorsanız küvetin içine sevdiği oyuncaklardan koyabilirsiniz
Gamzeburkan Elif0311 benim kızım bazen kovanın içinde yapıyordu bazen küvetini dolduruyorum içine toplar dolduruyorum hadi köpük köpük diyorum ellerine köpük sürüyorum öyle hoşuna gidiyor en son kafasından su döküyorum ağlıyor o zaman 😅
Elif0311 MiracAlpinveUmutunAnnesi evet küvette yıkıyorum fakat çok ağladığı için son zamanlarda babasın kucağında yıkamaya başladık vücuduna su değince çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor çok çaresiz kaldık banyo ettirmek işkenceye dönüştü bizim için
Vuslat23 Suyu banyoda sevdırmeyın sadece oyun amaçkı gıyınıkken kovaya balonlar top bırde mesela araba sevıyorsa aaa pis olmus gel yıkayalım köpurtun durulayın ıkınız , zamanla alısır sonralarda bıde bende onunla yıkanmıstım benımkıde oyleydı alıstı sevdı
Elif0311 Vuslat23 bizimki de ilk başlarda öyleydi ama şimdi fobi oldu gibi görür görmez ağlamaya başlıyor 😂