Erdemir başlarda sagip verdim emmedi hiç sonra veremedim ama mama için ilk doğduğu gün 20 cc 1 hafta sonra 40 50 cc veriyrosun 15 günlükten sonra 2 saati geciyrodu 80 cc iciyrodu az olduğu için doymuyor olabilir canım ama doktor bana sürekli ac gibi verme yanlış bir şey demişti o aylarda düzenli saatlerde ver demişti senin ki 17 günlük bir daha yaptığında 80 cc ver istersen bir