mrana En fazla 38.3 ü gördüm calpol verıyorum 6 saatte bir bi düşüyo tekrar cıkıyo basını yıkamadan suya soktum bol sıvı verıyorum ama 24 saattir gecmedi ne zaman doktora götürmem gerek ?
Purple13 mrana düşmüyorsa gidin salgın var bizde hastayız inatçı ateşle uğraştık 3 gün, ilk kusma oldu sonraki gün ateş Başladı. Şimdi öksürük var 1 hafta oldu toparlayamadı
Ozgdfn mrana dusmuyorsa bence hemen doktora gidin bizde 9 ayligiz diş ateşi diye beklerken enfekisyon çıktı kızımda . Geçmiş olsun 🌺
Selin3561 Purple13 aynı şey bızdede var canım ya bugün 4. Gün ateş kusma ıstahszılık halsızlık çocuğum maf oldu tahlıller temız salgın varmış ıcmedıgımız şurup fıtıl kalmadı ınatcı bır ateş bugün de aşırı huzursuz
mrana Ozgdfn evet götürdüm crp degeri yüksek cıktı enfeksiyon varmış antibiyotik verdi beklememek gerekiyomus bu da bi tecrübe oldu
Asl90 mrana diş olabilir canım. Bu günde bekle yarın götür. 3 gün ateş olursa doktorun görüp tahlil istemesinde fayda var.
Asl90 mrana çok geçmiş olsun. Antibiyotik vermiştir doktor 3. Güne toparlar merak etmeyin. Benim oğlumda 9. Ayında enfeksiyon atlattı
Alinduru mrana bence götürün. Ne olduğunu öğrenir ona göre davranırsınız bence. Böyle düşmeyen ateşlerde ben evde bekleme taraftarı değilim şahsen.