Bebeğim 17 günlük. Boynunda hafif isilikler var. Yazlıkta da klima falan yok baya sıcak yani, her gün banyo yaptırıyorum yatmadan önce. Bugün öğlen yaptırdım serinlesin diye çok terlemişti, şimdi sızdı kaldı öyle. Yine akşam yatmadan da yıkasam bişi olur mu sizce. Günde iki kez banyo yaptırsam 🤔