YamanAli sütün azaldığını sanmıyorum canım ben hep derim makinayla sağdığındaki miktarla bebeğin emmesiyle gelen süt miktarı asla aynı değil bebek daha güzel çeker sütü, bence telaş yapma bebeğinle emzirmenin keyfini çıkar bende bebeğimi emzirmeyi çok seviyorum imkanım olsa hep yapışık gezeriz o derece 😄 bazı anneler şikayet ediyor çok sık emiyor falan diye ama bence anneliğin en güzel yanlarından birisidir emzirmek 😊