duyguarsddn25 H as bunlar merhaba bizim 8 Eylül takip için gel dediler eşim 7 eylülde izinli yarın gitsek bakarlar mı acaba
YusuffunAnnesii duyguarsddn25 numarasi varsa arayin sorun cok kez bizede olmustu hemsiremizi aradim sordum esimin uizin gunu bugun getirsem olur diye bi sıkıntı olmamisti
Annis-ogul duyguarsddn25 vala bn asi icin gittiğim zaman birini azarladilar oyle senin kontrol yarin bugün olmaz dediler bıkmadılar. Sen aramadan gitme bnce
kirmizibasliklikiz_ duyguarsddn25 bulunduğun yere gore degisir bence. Kalabalik bir yerse sıkıntı olabilir ama kalabalik olmayan bir yerse bakarlar bence. Yine de arayip sorun isterseniz riske atmayin