Ee011 İkinci bebeğim hiç hazır olmadığım beklemediğim anda oldu ilk kolik bi bebekti daha çok küçüktü şimdi de korunduğumuz halde çok korkuyorum hayatım zehir oluyor resmen bağlatsam bile aynı şeyleri yaşıcam gibi böyle ömür geçer mi 😞
balmom Ee011 aklı başında konuyorsan buna rağmen olursa allahım takdiri canım ☺️ bunun için hayatını zehir etmene gerek yok. Sadece spraille 1.5 yıldır korunuyorum çok şükür bişey olmadı,
Tospikkkk Ee011 aynı korkuya sahibim bebegim çok zor ikinciyi düşünmüyorum hap artı prezervatif ile korunuyoruz ama yinede olursa korkusu var
Ee011 balmom şuana kadar bi sıkıntı çıkmadı yırtılma kaçma vs ama bende travma kalmış galiba hep diyodum bana dokunma yaklaşma olacak korkusuyla ama neryee kadar
Ee011 balmom spral takmadan önce tahlil yapıyor mu hastenede uzun mu sürüyor bebeğim küçük bırakacak kimse yok öncesinde evde kendim test yapsam olmaz mı acaba
balmom Hicran4525 yok canım öyle bir şey olmadı, bakır benimki öyle bir şey söz konusu bile olamaz. Ha hormonlu belki yapabilir oda adeti azalttığı için şişme vs yapabilir
balmom Ee011 ben gittiğimde adetim bitmişti adetliyim dedim önce ultrasonla baktılar sonra taktılar toplam 5 dakika bile sürmedi yani çok basitti. Ama siz adet olmuyorsanız, tahlil yapabilirler emin olmak için.