Yucuhal ben de 4 aylıkken bıraktım çocuklarımı. İlk 6 ay günde 5 saat çalışıyordum. Hiç sağmadım hiç de azalmadı. Yediğime içtiğime dikkat ettim sadece. Siz azalacağından korkuyorsanız zaman yaratıp 5 dakika da olsa sağım yapın, hatta sanırım Manuel sağımlar daha işe yarıyor. Çok süt sağmasa da süt üretimini artırıyor diye okumuştum