merhaba arkadaşlar bebeğim 22 aylık oldu hala ismine tepki vermiyor geçen ay rehabilitasyon da çalılan tanıdığımız baktı inceledi %5o komut alıyor uyaran eksikliği var kreşe yönlendirdi iki hafta ayrı ayrı yerlerde kreş denemesi yaptık birini hiç sevmedi diğerini sevdi fakat öğretmen ismine bakmadığı için çok zorlanır displinli olduğu için bize uyum sağlayamayız diyip bizi kibarca reddettiler açıkcası. 1. yaşına kadar bakıyordu saha sonra tv ye maruz kaldı malesef çok pişmanım keşke açmasaydım bir aydır tv felan açmıyoruz göz kontağı kurmuyordu artık kuruyor koşuyor sarıl dediğimde sarılıyor gel dediğimde gelip al dediğimde alıyor ver komutunu bazen yapıyor baba mama bazen 1-2-3 diyor abi abla diyor ama bilinçli mi diyor emin değilim çok kafam karışık şimdi oyun grubuna mı yazdırsam diyorum ama ordada komut almazsa yine aynı şeylet olcak kimisi özel eğitime götür orda para verip götürüyormşn çocuğun siciline işlemesn diye bende açıkcası siciline işlesn istemiyorum bu konuda bilgisi olan beni aydınlatabilir mi kafam çok karışık ne yapacağım bilmiyorum etrafımdakler artık niye bakmıyor ismine felan diye sormalarından bıktım bilgisi olan yazabilir mi