Gsa Gerçekten sophie diş kaşıyıcı iyi mi kullananlar yazabilir mi acaba fiyatını hakkediyor mu çok kararsız kaldım
Rose1221 Gsa ben fiyatı çok diye alamadım. Ama ebebek fil kaşıyıcı var onu çok sevdi oğlum. Sonra da taze soğan salatalık Allah ne verdiyse kaşıyoruzzzz
nursocum Gsa Gereksiz bir detay bence aldığım 34 tane diş kaşıyıcısının hiç birini kullanmadı zaten bence hiç bişey almayın 😅
Flamingom Gsa bende klasık boyu bir de turuncu minisi var dı turuncu olanabayıldı bir yaşa kadar elindeydi sanırım. Ben 3 lü almıştım hamileyken klasık zürafa, turuncu olan bir de kırmızı çıngıraklı. https://images.app.goo.gl/yR5EPLsVHEUyxiQ8A burada yeşil olan bende turuncu ydu aynı set bence sadece tekli o yeşil den bulursanız onu alın emzik tutucu ile takardım yakasına elinde hep oydu koca zürafa minik agıza girmiyor. Skiphop kırmızı tılki diş kaşıyıcı var buzluga da atılıyor ama hiç bir kere bile kullanmak istemedi
Gsa Rose1221 daha ek gıdaya geçemedik alt dişi çok erken çıktı övüldüğü kadar var mı bilemedim gerçekten fiyatları fazla
ftsdmrhn Ben aldım yani diğer diş kayicilar kadar kullandı. Bence o paraya değmez, hala en favori kaşıyıcisi parmakları
Gsa Flamingom zürafa bana baya büyük geldi tutma yeri olan zürafayı düşündüm almayı hem bir tık daha uygun oluyor
Minnakseven Gsa ben almadım kuzenimin bebesinin vardı nerdeyse hiç kullanmadi.abartmaya gerek yok bence havuz taze soğan pırasa en çok bunları seviyorlar benimki hiç bı kaşıyıcıyı kullanmadı
hlyarkye para tuzağı gerçekten ver eline havuç salata soğuk soğuk nasıl güzel rahatlatır damaklarını mis gibi alma cnm değmez
Flamingom Gsa bence direk nokta atısı ben hevesle set aldım kocaman olan hiç bir işe yaramıyor anca ayagı agızda ama minik en güzeli çıngırakta hamileyken steril makineye atınca dönmüyordu sadece elimde minik olan kaldı😂
Medusafer Gsa ben aldım.kizima seviyordu ama 5 dakika oyalanip diğerleri gibi atıyordu kenara pişman mıyım hayır istiyorsanız alin bence