Hanımlar bebeğim 4 gündür rahatsız boğazında kızarıklık varmış antibiyotik kullanıyoruz keyfi pek yok ateşi gece uykusunda çıkıyo.İlk geceler 39 u gördük ama çok şükür dün gece 38 i geçmedi.Doktor alt dişlerinin de kabardığını söyledi hastalandığı günden beri bir şey yemek istemiyo mama içiyo sadece çorba yapıyorum pütürlü püreler yapıyorum isteyerek yemiyo bir kaç kaşık alıp bırakıyo.
Bebekleriniz rahatsız olduğunda nasıl yol izliyosunuz ilk defa böyle hastalandı yemeye de zorlamak istemiyorum ama direnci düşmesin istiyorum bu arada 6 ay 22 günlüğüz.