Merhaba kızlar 🙋🏻♀️
Geçenlerde bi post görmüştüm soğuk algınlığıyla ilgili.İlaçsız güzel tavsiyeler verilmişti.Kendim ilaç kullanamıyorum.(alerjim olduğu için) soğuk almışım her yerim ağrıyor. Kızımda küçük onun için hemen toparlanmam lazım. Sizlerden evde yapabileceğim tavsiyeler istiyorum. Şimdiden teşekkürler. 🌹