Kızlar merhaba kızım 23 aylık ve bıronceki postada anlattım suan bır hastalık donemındeyız ama malum kış geldi yaz ayı daha kolaydı market park vs şimdi artık eve tıkılmalara başlıyoruz neler yapıyorsunuz onerılerınız neler oyun aktıvıte vs kalıtelı zaman gevırmek ıstıyorum birde kızım tek kelime konuşuyor hala cümle uok bu konuda neler yapabılırım gecmi sizce doktorumuza basvuralımmı?