Aptamil 2 numaraya geçiş yaptık oğlum zaten kusan bı bebektı ama her mamadan sonra sanki ictiği mamanın hpsını kusuyor heryer batıyor o dercede bi kusma acaba mamadan mı üşutmemı bılemedım mamayı degıstrmeyı dusunuyorum kullanıp memnun kaldıgınız mamalr nelerdır ?