Merhaba bebeğim üç gündür ateşleniyordu ama dünden beri ateşi çıkmıyor en fazla 38.2 oldu doktora gittik iki gün önce kan idrar verdik sonuçlar temiz çıktı sadece viral enfeksiyon dedi bugünde yinede özele bi kontrole götürmek istedim önceki tahlillere baktı lökosit düşük dedi orda söylemediler mi dedi hayır dedim tekrar yaptı yine düşük çıktı 140 bin olması gerekirken 105 bin çıktı Allah korusun lösemi olma ihtimali var mı bilen yardım Etsin yarın tekrar kan vereceğiz ona göre yönlendirecek