Meraba kizlar. Sezeryan oldum 17 gun önce ve dikisimin etrafini elledigimde ic kisimda sezeryan dikisi boyunca sertlik ve sol tarafimda sezeryan dikisinin bittigi yerde yumru seklinde bir sertlik elime geliyor. Basina böyle bisey gelen oldumu? Saglik ocaginda hemsireye sordum kan pihtisidir zamanla kaybolur dedi ama hic kaybolacak gibi durmuyor. Sizin fikirlerinize cok ihtiyacim var