Bugün doğum yapalı 13 gün oldu. Şiddeti günden güne azalan kanamam yedi günde bitti. Altı gündür kanamam yoktu. Bugün otururken birden bire kan içinde kaldım, şiddetli bir kanama başladı (ameliyatın hemen ardından gelen kanama gibi)
Sorum şu ki bu durumum normal midir, doktora görünmem gerekir mi?