senamiray Buraya yabancıyım tayinle geldik ve çok sıkılıyoruz hafta sonu gidilecek termal veya kaplıca tarzı bir yer var mı bilenler yardımcı olursa sevinirim 😕
ayazasaf senamiray pasinler yolu üzernde var güzel temiz bir yer nenehatun yermal adı heralde bide aziziyede var yine kaplıca
aybikreis senamiray biz de aynı tayinciyiz 🥲 küre kafe güzel geçen hafta gittim teleferikle çıktık. Ama kar yokken bi güzelliği kalmıyor 2 aya kalmaz kar yağar o zaman kayak yapmaya gidebilirsiniz. Erzurumda kar yokken güzel bir yanı kalmıyor malesef.
ayazasaf Aile kabinleri var buralarda numaralarından arayın öğrenin temiz yerler :) teleferikle veya varsa arabanızla küre kafeye çıkın kahvaltı yapın :)
ayazasaf senamiray ben erzurumluyum iksiine de gittim güzeller Ama aziziyedeki daha güzel orayla görüşün isterseniz