Zeroo Aselinannesii6 hahaahha ya calısyor olsaydım yardımcı olmaya çalısırdım ama 😉 aaman zaten oranlar yüksek herald enapcaksınız krediyi boşver in😂
Aselinannesii6 Zeroo biraz sıkışığız oraya buraya başka başka yerlere oarça parça var öyle ödeyemedik dedik toplu çekp temizleyelim bi yere daha makul fiyatta öderiz 😀😀
Aselinannesii6 lanadelmiyav 7 bin kadar 😀bizim puanlarımız sıfır ama 😀😀 eşimin maaşı 3400 kadar ben çalışmıyorum kredi kartımız yok ama puanımız sıfır çıkmıyor işte
Zeroo Aselinannesii6 haklısınız parca parca ödemektense tek bir yer mantıklı ama puanınız sıfırsa eşiniz düsük limitli de olsa bir kart cıkarıp bir 6 ay falan düzenli kullanıp düzenli ödeme yapsın karta. Puanını yükseltsin. Cünkü bu karsınıza hep cıkacak.
lanadelmiyav Aselinannesii6 kredi kartınız, banka geçmişiniz yoksa çok zor çıkmaz. Evet 7 bin çok düşük bir meblağ fakat yine de çıkmaz :/
Aselinannesii6 lanadelmiyav peki şöyle kayınvalidem eşinden kalan maaşı var emekli maaşı kpederim vefat etmiş maaşı alıyo ona çıkarmı kredi
lanadelmiyav Aselinannesii6 normalde emekliye emekli maaşı alana çıkar ama yine de sorgulanmak lazım.
Aselinannesii6 Zeroo öyle tabi şuan borçları halletmeden onu çıkarıp üstüme borç ekletmenin anlamı yok bizim için ama aklımda bi temizlenelim ondan sonra yaparız teşekkürler gikir için ☺️
Defneninannesi1108 Zeroo Aynen kredi karti önemli bizim ilk basta limiti 3 bindi sonra 8 yaptilar sonra 12 suan 20 bin yapmislar düzenli öder esim hic faiz olmadi simdiye kadar.