Toprak2509 Hiç pişik olamamıştı doğdugu dan beri bu kez nasıl olduysa çok kötü oldu. Önleyiciden ziyade iyileştirici bişey arıyorum mustela kullanıyorum. Sudocrem var işe yaramıyor başka ne kullanabilirim
BirAlparslanAnnesi Toprak2509 hametan hamazinc baya iyi ama bunların yanında hakiki kantaron direkt çözüm herseye deva valla
E_doga Mavi hametan. Benim kızım da sudocrem ve mustela kullanmama rağmen çok fena pişik oldu kabuk kabuk oldu. Hemen mavi hametan sürdüm 2 güne geçti
Deryadnan Vala her türlü kremi bende kullandım hiç biri bepanthol kadar iyi değil anında iyileştiriyo