Bebeğim yeni doğduğunda olur da lazım olur diye humana nin rezene çayı ni almış annem süt yapıyor diye bende açmış bulundum çok aşırı kullanmadım ama sütüm elhamdülillah suanlik bebeğime yetiyor sağıp ilerisi için dolaba da koyuyorum
Acaba açtığım paketi daha sonradan kullansam sorun olur mu herhangi bi yan etkisi varmıdır bilen varmi