Selamlar kızım 20 aylık ben 2 yaşından önce asla başlamam derken 3 gündür bezini çıkarttırıp ortaya çişini yapıyor :( biraz da ateşli hiç zamanı değil ama böyşe yapınca da ne yapacağımı şaşırdım resmen bez taksın diye yalvarıyorum ama çişi gelince çıakrttırıyor:( daha çok küçük değil mi var mı alıştıran ne yapsam yardımcı olur musunuz