Benim bebeğim de popoya pat pat yaparak pış pışla uyuyordu, bende yanına yatarak uyumaya alıştırdım çok pişmanım uykuları aşırı kısaldı 6 aylık şuan 1 aydır 20 25 dk uyuyor, normalde 1.5 2 saat uyuyan bir bebekti, yanlış anlamayın sadece yaşadığımı yazmak istedim alıştırmanız daha mı iyi olur daha mı kötü bilemedim