Tubasel5 canım kakasını yapar o
zeytinyağını benmari usülü ısıt, ılıyınca 1 çay kaşığı bebeğe ver
ben kaşıkla değil insülin şırıngasıyla veriyorum kaşığı beceremiyorum
zeytinyağını yutması zor olduğu için biraz anne sütü biraz yağ çekip ağzına damla damla sıkıyorum
normal şırınga tazyikli sıkıyor, insülin şırıngası damla damla