aysenuuuuuur Kızlar hangi demir damlasını kullanıyoruz ben d vitamini ocean kullanıyorum ama ocean demir damlası kabız yapıyor diyorlar
mom726272 aysenuuuuuur takip edeyim bizim de 4. ay yakın ben D vitamini olarak natur D3 kullanıyorum inşallah onun kadar iyi bir Demir damlası vardır hiç sorun yaşamadık
melike5461 aysenuuuuuur bize sağlık ocağında bebeğimin doktoru kendisi verdi aşı olurken. Kan damlası Vegaferon D vitaminide monovit D
aysenuuuuuur mom726272 işte bende kabızlıktan korkuyorum şuan anne sütü günde bir kerede mama içiyor ama bir haftadır kabız olduk mahvolduk
aysenuuuuuur melike5461 sağlık ocağındakini kullanma demişti kendi doktorumuz biz özel aldık canım demiri henüz birşey söylemediler 105 günlüğüz
melike5461 aysenuuuuuur neden kullanma dediki sağlık ocağındakini ? Benimki 4 ay 8 günlük .. Kullanıyorum ben hiç bir yan etkisi olmadı kabız vs. Yapacak bişey değil zaten belki kaka rengi değişebilir o kadar