kizim da olmustu benimde gögüsüme bulasmisti doktora gitigimde “dectar” diye krem verdi ama ben yurtdisinda yasiyorum türkiyede varmi bilmemm ama cok iyi gelmisti.
ve emzik veriyorsaniz günde bikac defa kaynatmak gerekiyor,
eyer emziriyorsaniz ve süt sagiyorsaniz o sütü saklamayin demislerdi.