Merhaba sevgili anneler.Kızım şuan 5buçuk aylık mama meme gidiyoruz başından beri.Biberon olarak philips avent natural kullanıyorduk ancak artık akışı çok yavaş geldiği için içemiyor.Diğer markaların 2 numaraları da çok hızlı geldiği için içemiyor.Aventin +3 aylık olanını alacakken yorumları okudum onun da çok hızlı aktığını ancak 9-10 aylık bebeklerin içebileceğini yazmışlar.Şimdi ne yapmak lazım aventin +3 ünü kullanan var mı,ya da orta akış önerebileceğiniz bi biberon var mı acil öneri bekliyorum