HavvaHalil95 niye hastalansın Allah aşkına dinlemeyin şöyle insanları! İkizlerim prematüre, düzeltilmiş 8,5 aylıklar. 8,5 hafta küvözde kaldılar! Sadece 3 ay sırf anne sütü aldılar. Sonra mama+meme ve sadece mama devam ettik. 6.ayda yaşıtlarını yakaladılar. 1,5 ay önce kan testi yaptı doktor ve değerleri çok yüksek çıktı. Takviye vitamin vs mi verdin dedi, hayır dedim. Değerleri çok iyi, hiç bir zaman multivitanin kullanmayacak dedi. 7.ayda kan değerlerimiz yüksek çıktığı için kan ilacını kestik vs. Bilmem anlatabildim mi? Bu çocuklar da mamayla büyüdü. Çok ta sağlıklılar Allahıma çok şükür. Böyle sakın düşünmeyin, konuşanlara da izin vermeyin