Öncelikle ayakta sallarken uyku arkadaşına bağlanmasını sağladım ve özellikle genellerimizin uyanıklık süresine dikkat etmek gerekiyor (örn. Şuan en fazla 2,5 saat uyanık kalabiliyor daha fazla beklersem uyumakta zorlaniyor) uyku arkadaşına alıstiginda yatağa koydum emziğini ağzına verdim uyku arkadaşını kollarının arasına verdim sırtını sıvazladım, ilk gün protesto etti agladi tabiki ama asla kucagima almadim, yatağında sakinlestirdim ilk gün yarim saat sürdü, daha sonraları bu süre azaliyor, suan yatağa koyuyorum emziğini veriyorum kendisi kollarını havaya kaldırıp uyku arkadaşını istiyor veriyorum dönüp uyuyor çok şükür. 🤗