Kizlar bebegim neredeyse 4 aylik. Gunduz cok kisa uyuyor 40 dakika felan ve ben hicbir isimi yapamiyorum. Aksamdan dus almama ragmen sabah yine ihtiyac duyup almak istiyorum fakat bebekle zor oluyor. Aonu sallincagina koyup dus yaparken yanima koydum birkere hic aglamadi. Odaya birakiyorum agliyor. Veya ben dusa giriyorum uyanmis oluyor agliyor ben gelene kadar. Sizce yanlis bir davranismi? Bende orda aglamaktansa benim yanimda olsun diyorum. Siz nasil yapiyorsunuz bunu?