Merhabalar,
Karantina bana yaramadı. Post acip duruyorum.
Şöyle bir önerim var
Evde bir şeyler yapıp para kazanmak isteyen bir sürü annemiz var. Ayni şekilde çok güzel örgüler, dikişler yapan annemiz de var. El Emegi bölümü acilsa, herkes yaptıklarını satsa güzel olmaz mi?