Öncelikle herkese merhaba 🤗 kızlar bebeğim 8 ay 20 günlük 6 aylıkken anne demeye başladı sonra tam 7. Ayında baba dedi bi süre dilinde sürekli baba vardı sonra dede dedi, acıkınca emme anne meme falan diye ağlıyor onun dışında hiç başka şeyler demiyor bu normal mi 🤦♀️ Bebekler yeni şeyler öğrendiğinde diğerlerini unutur vs diyorlar ama ne bilim 🤦♀️